vrijdag 2 maart 2012

award

Al een tijdje geleden kreeg ik dit van saharakids. Merci daarvoor!


De spelregels:
 1.Add the award to your blog. 
2.Thank the blogger(s) who gave it to you.
3.Mention 7 random things about yourself.
4.List the rules.
5.Award to 15 bloggers.
6.Inform each of the 15 by leaving a comment on their blog. 



Ik zal dan maar een aantal dingen over mezelf vertellen al 
twijfel ik of dat dat de moeite zal zijn.
-Ik lust geen zalm en garnalen... al de rest gaat vlotjes binnen.
-Heb momenteel geen huis dieren, wel een dochtertje van 1,5 jaar.
-Geen fan van griezelfilms.
-Wil dit najaar met de moekes naar Rome.
-Zonder mijn brilleke of lenzen zie ik niet al te veel.


Leuke blogs die ik volg
dottie angel
nelle kus
slop pop yeah
missy n.
besjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten